Obljublja zanesljivost in učinkovitost za zahtevno uporabo v zimskem času.
Pnevmatika za kombinirana vozila Barum SnoVanis 3 pozimi nudi natančen oprijem in stabilno vožnjo. Nova pnevmatika je varna, dolgo obstojna in učinkovita na mestnih ulicah, podeželskih cestah in avtocestah.
Veliko prevoženih kilometrov – Ponuja manjšo obrabo in daljše obdobje uporabe.
Zimska varnost – Vožnja z njo je varna, zanesljiva in tekoča.
Majhen kotalni upor – Varčuje z gorivom v vseh zimskih vremenskih razmerah.
Tirefinder
Tirefinder
Tehnični podatki
Tehnični podatki
Nov profil je oblikovan tako, da je v stiku s podlago več gume, zato se tekalna plast počasneje obrablja.To pomeni več prevoženih kilometrov in nižje stroške.
Pnevmatika SnoVanis 3 je opremljena z najsodobnejšo tehnologijo zimskih gumenih zmesi za pnevmatike za kombinirana vozila, ki zagotavlja varno vodljivost na poledenelih, zasneženih in mokrih cestah. To pa je tista lastnost, ki jo vsi šoferji izjemno cenijo.
Ta nova pnevmatika varčuje z gorivom tako na zasneženih mestnih ulicah kot v globokem snegu podeželskih cest, kar ji omogočata zasnova profilnih blokov in lamel ter nova gumena zmes za manjši kotalni upor.
Nalepka EU za pnevmatike
Nalepka EU za pnevmatike
Oprijem na mokrem:
Pnevmatike z visoko oceno oprijema na mokrem (oceni A in B) imajo krajšo zavorno pot na mokrem in so zato v dežju varnejše. Tako kot pri izkoristku goriva se ocena D ne uporablja in tudi uporaba ocene G ni predvidena.
izkoristek goriva:
Pnevmatike predstavljajo do 20 % porabe goriva vašega vozila; če torej želite z enim polnjenjem rezervoarja prevoziti več, morate izbrati pnevmatike z visoko oceno izkoristka goriva. S tem boste zmanjšali tudi emisije CO2. Najpomembnejšo vlogo ima kotalni upor ‒ to je energija, ki se izgublja med gibanjem pnevmatike. Čim manjši je kotalni upor, tem manj energije se izgublja in tem manjša je poraba goriva in emisije CO2. Razlika med pnevmatiko z oceno A ter pnevmatiko z oceno G je lahko tudi do 6 litrov na 1000 km.
Kotalni hrup:
To je zunanji hrup, ki ga povzroča pnevmatika, in se meri v decibelih. Čim več črt na oznaki je potemnjenih, tem glasnejše so pnevmatike.
Oprijem na mokrem:
izkoristek goriva:
Kotalni hrup:
Podatki z nalepke EU za pnevmatike vam bodo na voljo šele,